fredag 2 december 2011

Nu börjar det...

Vi har precis sjunkit ner i soffan efter att ha förberett morgondagens packning. Imorgon börjar nämligen vårt nya liv som idrottsföräldrar. Ville ska på handbollscup i Kalix så pastasallad är förberedd och kaffepannan är laddad. Ska bli jättekul med en heldag med vår stora, fina kille. Vi har samling kvart över sju så lillasyster stannade hos mormor inatt. Bra lösning om än det hade varit kul att ha med henne också. Men det blir lite svårt med sovning och stillasittande för en tvååring.

I veckan har jag varit en sväng till Stockholm med jobbet. Hade egentligen ingen aning vad vi skulle ner och göra, men vi var vissa utvalda nyblivna seniors (en av våra ranks) från Norrland och mellansverige som fick vara med på en ledarskapsutbildning. Väldigt intressant och inspirerande. Det har ju varit en lite jobbig jobbhöst för mig med tanke på alla som sagt upp sig, men i veckan fick jag mycket inspiration och ny energi för nya utmaningar. Vi fick diskutera mycket kring ledarskap och feedback och jag blev ännu mer medveten om vad jag gillar och inte. Så därför berättade jag det idag, vad jag gillar - till den jag gillar. Kändes bra och verkade uppskattas.

Nu blir de nog sängen för någon sovmorgon får vi ju inte imorgon.

2 kommentarer:

  1. Heja Ville friskt humör, det är du som susen gör, heja, heja, heja! (märker att det nu är nåt år sen man lärde sig någon ny hejaramsa så du får nog uppdatera mig). Kram

    SvaraRadera
  2. Så kul! Hoppas det går bra för Ville!

    Lät spännande med Stockholm, det får vi prata mer om! *Kram finaste du*

    SvaraRadera