söndag 22 januari 2012

Å så var det söndag igen!

Sitter i soffan och lyssnar på Klara som inte vill sova, den här söndagen heller. Hon har varit på dåligt humör hela dagen, en trött och grinig tjej. Är det då inte lite typiskt att hon är pigg och glad tjugo i nio när hon borde sovit för länge sen. Ville har fått flytta över i våran säng, så kanske han kan somna i alla fall.

Igår var vi hon fina vänner i byn. Väldigt trevligt. Gladiatorerna i bakgrunden, glada barn och den här efterrätten gjorde kvällen väldigt lyckad. Try it, you might like it!

Vår helg har varit en vanlig Berg-helg. Lördag har varit fullspäckad med aktiviteter (kalas, handbollscup mm) och söndag har varit en fixardag. Har plockat bort i hela huset inför städning imorgon, farit med återvinning, pantat, skottat, tvättat, bortbjudna på middag och lite tv-spel på det. Tyvärr har jag haft migrän både igår och idag, så helt fantastiskt har det ju inte varit, men nu hoppas jag att jag gjort bort det för resten av veckan.

Håll nu tummarna att hon somnar snart, så jag också får gå och lägga mig nån gång.

1 kommentar:

  1. Hej å hopp, allt är riktigt bra med oss, skönt väder o smarrig mat. Puss J

    SvaraRadera