onsdag 13 juli 2011

Härligt med semester

En bra semesterdag idag. Jag fick lite sovmorgon. Vi hade inga planer för dagen, men eftersom det var så fint väder, men inte badväder bestämde vi oss för att ta en cykelutflykt. Efter ett fikastopp på legdgården i Lillpite så hann det bli hela 14 km. Är väldigt imponerad av Ville som cyklade på sin lilla BMX hela vägen. Det längsta han cyklat innan idag är nog till Jempan och tillbaka. Han var väldigt nöjd när vi kom hem. Med all rätt måste jag säga.

Medan K sov middag, vilade storebror upp sig och jag och J passade på att göra lite nytta. Jag sydde en massa kuddfordral till inglasningen och Johan målade det sista på inglasningen som blev lämnat ifjol. En god middag på det och sen har jag förberett morgondagens loppis efter Roknäsvägen. Har rensat ut både det ena och det andra och jag lovar låga priser. Kom och fynda!

Barnen ja, de följde med till Rotegatan för övernattning.

1 kommentar:

  1. Bildbevis på kuddfodralen tack...Ladda för morgondagen, hoppas det blir en härlig dag!

    SvaraRadera