tisdag 22 november 2011

Lite statusuppdatering

Hade lagt upp en underbar film på Klara som sjunger tidigare idag, men tydligen blev det nåt fel så jag tog bort det igen... Hon älskar att sjunga och gör det morgon, middag, kväll.

Nu börjar man märka av att folk har slutat på jobbet. Idag var det bara jag och Jill på plats. Nu har ju inte alla andra slutat, de flesta var faktiskt ute på kundbesök, men lite trist är det när de händer så lite på kontoret. Men efter jul räknar vi med högre tempo och det ser jag verkligen fram emot.

Jag hade en hemsk migrän idag så jag slutade nån timme tidigare än vanligt. Det gjorde att jag fick hämta barnen för en gångs skull plus att jag hann följa Ville på hans innebandyträning. Jag har tidigare bara sett 20 min av deras första träning. Vilka framsteg de har gjort. Jag blev grymt imponerad. Men så har de ju en av sveriges bästa tränare också. Mange Johansson är ju nominerad till sveriges eldsjäl vilket jag verkligen hoppas han vinner, det är han verkligen värd.

I veckan byter jag min lediga dag till torsdag istället. Då ska vi inleda julmyset med pepparkaksbak i Öjebyn. Längtar!

Nu ska jag nog ta och hoppa i säng och fortsätta läsa min bok, börjar bli riktigt spännande nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar