torsdag 11 mars 2010

Ditt och datt

Igår var vi mest på ranten, vilket innebär ingen datortid. Efter lunch åkte vi till Lillpite för en date. Barnen lekte och jag och Lotta diskuterade bröllop. Det klarnar mer och mer för varje dag hur jag vill ha det, vem jag ska ta hjälp av och så vidare. Jag skriver jag eftersom min blivande man inte är jätteintresserad och har gett mig fria händer i planeringen. Han känner nog mig rätt väl och vet att jag inte kommer att skena iväg...vad det verkar i alla fall. Man vet ju aldrig när bröllopsdjävulen sätter in.

På kvällen var vi och premiärhandlade på nya Willys. Inte imponerad. Vi är nog trogna Sigges och på sin höjd Kvantum.

Nu är vi hos mamma. Maya har sovit här så vi åkte hit så de stora får leka och jag få lite miljöombyte. Jag och Maya har bakat och oj så kul det är med någon som är intresserad av att hjälpa till med bak och matlagning. Ville blir less efter två minuter. Jag tycker det är ett jättekul sätt att umgås med barnen så det är bara att hoppas att Klara blir mer lik Majsan än storebror.

Vi blev visst bjudna på middag här, sen blir det kanske hem och följa hur det går för Luleå, slutspel eller inte.

Imorgon blir det en heldag med Sara på Ikea. Jag behöver egentligen inte köpa nåt, följer mest med som sällskap och för att få lite egentid och kompistid. Ska bli väldigt väldigt trevligt. Men bli inte förvånade om det ändå följer hem ett par påsar från det stora varuhuset.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar